Universal Audio Apollo16 - Interface Audio

12 999,00 

Producent: Universal Audio

Czas realizacji:do 2 dni roboczych
Wysyłka: Wysyłka gratis!
Ilość:
Dodaj do koszyka do przechowalni
Zapytaj o produkt
Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Apollo 16. Flagowa wersja Apollo dla profesjonalnego studia.


Nowy Apollo 16 to nowa zgrabna wersja wysokiej klasy interfejsu firmy UA – dostarczająca jeszcze lepszą jakość dźwięku i brzmienie dające poczucie analogowego nagrywania. Ten interfejs 18 x 20 na Thunderbolt 2 jest wprost idealny do profesjonalnego studia. Oferuje dwa razy więcej złącz niż Apollo 8/8p, co czyni go idealnym do łączenia z konsoletami mikserskimi i zewnętrznymi procesorami dźwięku. Apollo 16 został zbudowany w oparciu o oryginalną, analogową konstrukcję UA i przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe nowej generacji, oferując przy tym potężny akcelerator UAD–2 QUAD Core, pozwalający na używanie pełnej kolekcji wtyczek UAD w czasie rzeczywistym. Dzięki jakości brzmienia, przewyższającej wszystko w swojej klasie, Apollo 16 rywalizuje z dwa razy droższymi przetwornikami modułowymi, występując przy tym w nowej eleganckiej i potężnej postaci.

Najważniejsze cechy

  • Przetwarzanie A/D i D/A nowej generacji do profesjonalnej produkcji muzyki
  • Analogowe wejścia/wyjścia 16 x 16 przez złącza DB–25 – idealne do łączenia z konsoletami mikserskimi, zewnętrznymi przedwzmacniaczami itp.
  • Wbudowany akcelerator DSP UAD–2 QUAD pozwalający na przetwarzanie UAD w czasie rzeczywistym
  • Interfejs audio 18 x 20 na Thunderbolt 2 dla komputerów Mac z potężnym oprogramowaniem sterującym Console 2.0
  • Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac)
  • Zawiera pakiet wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”
  • Światowej klasy analogowa konstrukcja UA, najlepsze podzespoły i wysoka jakość wykonania


Światowe brzmienie z najlepszymi przetwornikami A/D i D/A Apollo
Pierwsza wersja Apollo, wprowadzona w 2012 roku, szybko stała się standardem wśród producentów i realizatorów współczesnej muzyki, a obecnie także wielu artystów na świecie. W porównaniu do pierwszej wersji, Apollo 16 ma jeszcze lepszą jakość dźwięku dzięki całkowicie przeprojektowanemu, wiodącemu w swojej klasie przetwarzaniu A/D i D/A – dając zwiększony zakres dynamiki i jeszcze niższy poziom THD. Inżynierowie UA, bazując na 50–letniej tradycji w projektowaniu układów, zaczęli od obsesyjnego przesłuchiwania najnowszych przetworników, łącząc je z całkowicie przeprojektowanym układem analogowym. Rezultat końcowy – lepszy zakres dynamiki przy przetwarzaniu A/D o 2 dB i przy przetwarzaniu D/A o 8 dB w stosunku do poprzedniej wersji Apollo – został potwierdzony w obszernych, podwójnie ślepych testach i stawia Apollo 16 w roli wyraźnego lidera w swojej klasie.

Przetwarzanie w czasie rzeczywistym przy pomocy wtyczek UAD do nagrywania, miksowania i masteringu
Wyobraź sobie, że masz klasyczne, analogowe studio, zajmujące tylko jedno miejsce w racku. Apollo 16 pozwala na nagrywanie przez wtyczki UAD, w tym vintage'owe korektory, kompresory, pogłosy, echa taśmowe itp. – przy prawie zerowej latencji, niezależnie od wielkości bufora w oprogramowaniu audio. Dzięki nagradzanym wtyczkom UAD od firm Ampex, Lexicon, Neve, Manley, Roland, SSL, Studer i in. Apollo 16 serwuje autentyczne, ciepłe analogowe brzmienie.
Kluczem do jego analogowego brzmienia jest wbudowany akcelerator QUAD, który zasila wtyczki UAD, zmniejszając jednocześnie obciążenie komputera.
Apollo 16 dostarczany jest w zestawie z pakietem wtyczek UAD „Realtime Analog Classics Plus”. A później możesz wybierać z obszernej i cięgle poszerzanej kolekcji wtyczek dostępnych w sklepie internetowym UA.

„Wtyczki UAD są niesamowite.... Używałem ich we wszystkich moich projektach w ciągu ostatnich kilku lat”
—Dan Auerbach (The Black Keys)

Biblioteka wtyczek UAD (UAD Powered Plug–In Library)

Ulepszony monitoring i organizacja pracy
Apollo 16 wyjątkowo, jak na 16–kanałowy przetwornik, wyposażony jest w specjalne pokrętło Monitor, umieszczone na przednim panelu. Pokrętłem tym można sterować z poziomu oprogramowania, podłączonego Apollo Twin lub może ono zostać pominięte w celu podłączenia wyjść monitorowych do zewnętrznego kontrolera monitorów. Standardowe ustawienia interfejsu, takie jak źródło taktowania, częstotliwość próbkowania czy łączność z hostem są przez cały czas wyświetlane na panelu.

Rozszerz swój system
Dzięki oprogramowaniu Apollo Expanded użytkownicy interfejsów wyposażonych w złącze Thunderbolt: Apollo Twin, Apollo 8, Apollo 8p i Apollo 16 mogą łączyć ze sobą do czterech interfejsów Apollo i 6 urządzeń UAD–2 – dodając wejścia/wyjścia i moc DSP wraz z rozwojem studia. Apollo Expanded zapewnia także płynną integrację z poprzednimi generacjami interfejsów Apollo przez Thunderbolt.
Nowa aplikacja
Dzięki aplikacji Console 2.0 – całkowicie przeprojektowanej w stosunku do Console z pierwszej wersji Apollo – możesz skorzystać z ponad 25 nowych funkcji, o które prosili użytkownicy, takich jak presety Channel Strip, funkcja Drag & Drop (przeciągnij i upuść), dynamiczna zmiana wielkości okien i in.

Apollo Artist Sessions
Zapoznaj się z UA Apollo Artist Sessions, sesjami nagranymi i zmiksowanymi na interfejsach Apollo przy użyciu wtyczek UAD.

Apollo 16. Stworzony do nagrywania.
Panel przedni i tylni
Najczęściej używane funkcje związane z nagrywaniem i monitorowaniem zostały umieszczone w Apollo 6 na przednim panelu, dając do nich szybki i bezpośredni dostęp. Podobnie, tylni panel zapewnia wszystkie specjalne, wejścia/wyjścia o wysokiej jakości, wymagane w pracy typowego studia produkcyjnego.
 

Dane techniczne

 

Apollo 16. Cechy i specyfikacja.
Interfejs audio
Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy 24 bitach
16 x 18 działających jednocześnie kanałów wejściowych/wyjściowych:
16 kanałów przetwarzania analogowo–cyfrowego przez wejścia liniowe na podwójnych złączach DB25
18 kanałów przetwarzania cyfrowo–analogowego przez:
16 wyjść liniowych przez podwójne złącza DB25
Wyjścia monitorowe stereo przez podwójne złącza XLR
Regulowane poziomy referencyjne dla wszystkich analogowych wejść/wyjść (+4 dBu lub –10 dBV)
Dwa kanały cyfrowego wejścia/wyjścia AES/EBU z opcjonalną konwersją częstotliwości próbkowania na wejściu
Umieszczony na przednim panelu miernik poziomu sygnału przed tłumikiem (pre–fader) dla analogowego sygnału wyjściowego lub mierzenie poziomów wyjściowych
Dwa porty Thunderbolt 2 umożliwiające połączenie z innymi urządzeniami na Thunderbolt
Możliwość łączenia do 4 interfejsów Apollo i do 6 urządzeń UAD przez Thunderbolt (Mac)
Monitorowanie
Niezależnie adresowane wyjścia dla monitorów stereo (dodatkowo, obok 16 wyjść liniowych)
Sterowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe zachowują najwyższą wierność dźwięku
Kontrola poziomów i wyciszania na przednim panelu
Mierniki poziomu sygnału pre–fader dla monitorowanych szyn
Cyfrowe wyjścia AES/EBU mogą dublować sygnał z analogowych wyjść monitorowych
UAD–2 QUAD Inside
Cztery procesory SHARC® DSP
Przetwarzanie w czasie rzeczywistym UAD na wszystkich analogowych wejściach i wejściach AES/EBU w Apollo 16
Te same funkcje, jak w przypadku innych urządzeń UAD–2 przy korzystaniu z programu DAW
Może być łączony z innymi urządzeniami UAD–2 dla zwiększenia wydajności DSP przy miksowaniu
Pełna kolekcja wtyczek UAD (UAD Powered Plug–Ins) dostępna jest w sklepie internetowym UA

Oprogramowanie
Aplikacja Console:
Interfejs przypominający konfigurację analogową do nagrywania i monitorowania w czasie rzeczywistym
Umożliwia przetwarzanie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem wtyczek UAD
Zdalne sterowania funkcjami Apollo 16 mk II
Wirtualne wejścia/wyjścia do routingu ścieżek DAW przez Console
Wtyczka Console Recall:
Zapisuje konfigurację Apollo wewnątrz sesji DAW do łatwego jej przywołania
Wygodny dostęp do funkcji związanych z monitorowaniem przez wtyczkę w DAW
Formaty wtyczek VST, RTAS i AAX 64 i Audio Units
Aplikacja UAD Meter & Control Panel:
Konfiguruje globalne ustawienia UAD–2 i wtyczek oraz monitoruje użycie systemu

Inne
Łatwa aktualizacja firmware'u
Format rack 1U
Rok gwarancji obejmującej części i robociznę
 
Wymagania systemowe
 
Systemy Thunderbolt

UAD Powered Plug–Ins wersja 8

Komputer Apple Mac z wolnym złączem Thunderbolt lub Thunderbolt 2
Mac OS X 10.8.5 Mountain Lion, 10.9.x Mavericks, lub 10.10.x Yosemite
4 GB wolnego miejsca na dysku
Podłączenie do internetu w celu pobierania oprogramowania i autoryzacji wtyczek UAD
Zgodny z programami DAW – hostami wtyczek w formacie VST, Audio Units, RTAS lub AAX 64
Kabel Thunderbolt (sprzedawany osobno)
 
Specyfikacja
Uwaga: Cała specyfikacja zawiera typowe parametry, o ile nie wskazano inaczej, przetestowane w następujących warunkach: Wewnętrzna częstotliwość próbkowania – 48 kHz, głębia bitowa – 24 bity, pasmo pomiarowe – 20 kHz, wyjście symetryczne.

System

  • Zestaw wejść/wyjść
  • Analogowe wejścia linowe – 8
  • Analogowe wyjścia liniowe – 16 (bez wyjść monitorowych)
  • Analogowe wyjścia monitorowe – 2 (jedna para stereo)
  • AES/EBU: 2 (zgodne z Thunderbolt 1)
  • Thunderbolt 2 – 2 porty (zgodne z Thunderbolt 1)
  • Word Clock: jedno wejście, jedno wyjście
  • Przetwarzanie analogowo–cyfrowe i cyfrowo–analogowe
  • Obsługa częstotliwości próbkowania 44,1; 48; 88,2; 96, 176,4, i 192 kHz
  • Głębia bitowa – 24–bity
  • Jednoczesne przetwarzanie analogowo–cyfrowe 16 kanałów
  • Jednoczesne przetwarzanie cyfrowo–analogowe 18 kanałów
  • Latencja sygnału analogowego (w obie strony) – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
  • Latencja sygnału analogowego (w obie strony) przy czterech wtyczkach UAD–2 w szeregu przez aplikację Console – 1,1 milisekundy przy częstotliwości próbkowania 96 kHz
  • Wejścia/wyjścia analogowe
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz, ±0,1 dB
  • Wejścia liniowe: 1 – 16
  • Typ złącza dwa żeńskie złącza DB25, typu Tascam
  • Zakres dynamiki: 119 dB (A – ważone)
  • Stosunek sygnału do szumu: 119 dB (A – ważone)
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 112,5 dBFS przy –1 dBFS
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): 75 dB (kabel 10”)
  • Impedancja wejściowa: 10 kiloomów
  • Referencyjny poziom wejściowy: +4 dBu (stały)
  • Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu +4 dBu) +20,2 dBu
  • Maksymalny poziom wejściowy (przy ustawieniu –10 dBV) + 6,2 dBV (sygnał niesymetryczny)
  • Wyjścia liniowe: 1 – 16
  • Typ złącza: dwa żeńskie złącza DB25, typu Tascam
  • Zakres dynamiki: 126 dB (A – ważone)
  • Stosunek sygnału do szumu: 126 dB (A – ważone)
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum: – 118 dBFS przy –1 dBFS
  • Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB
  • Impedancja wyjściowa: 100 omów
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu
  • Wyjścia monitorowe: 1 – 2
  • Typ złącza: męskie XLR
  • Zakres dynamiki: 124 dB (A – ważone)
  • Stosunek sygnału do szumu: 123 dB (A – ważone)
  • Współczynnik zawartości harmonicznych + Szum – 117 dBFS
  • Poziom równowagi stereo: ±0,01 dB
  • Impedancja wyjściowa: 100 omów
  • Maksymalny poziom wyjściowy: + 20,2 dBu
  • Cyfrowe Wejścia/wyjścia
  • AES/EBU
  • Typ złącza: XLR
  • Format IEC 60958 Typ I
  • MADI (niezaimplementowany)
  • Typ złącza: podwójne optyczne SC (ISO/IEC 9314–3)
  • Word Clock
  • Typ złącza: BNC
  • Zakres blokady ±0,5% każdej obsługiwanej częstotliwości próbkowania
  • Terminacja wejściowa Word Clock: 75 omów, przełączana
  • Źródła synchronizacji
  • Wewnętrzne, Word Clock, AES/EBU
  • Parametry elektryczne
  • Zewnętrzny zasilacz AC – DC,
  • Typ złącza wejściowego AC: męskie IEC
  • Wymagania dla prądu przemiennego (AC): 100V – 240V, 50 – 60 Hz
  • Typ złącza dla DC: męskie, blokowane 4–pinowe XLR (Neutrik P/N NC4MDM3–H)
  • Wymagania dla prądu stałego: 12 VDC, ±5%
  • Maksymalny pobór mocy: 50 watów

Parametry mechaniczne
Szerokość: 28,3 cm
Wysokość: 4,5 cm ( 1U)
Głębokość, tylko obudowa: 30,8 cm
Głębokość, łącznie z pokrętłami i wypukłościami złączy: 34,3 cm
Wymiary kartonu: (Szer. x Gł. x Wys.): 61 cm x 43,2 cm x 20,3 cm
Waga wraz z opakowaniem (pudełko i akcesoria): 8,16 kg
Waga (samo urządzenie): 3,95 kg

Zawartość opakowania
Interfejs audio Apollo 16 mk II
Zasilacz zewnętrzny
Kabel zasilający AC (IEC)
Zestaw 4 śrub do montażu w racku

Koszty wysyłki kurierem (zamówienia powyżej 500zł)

  • za pobraniem 19zł
  • wpłata na konto, PayU: 0zł
 
Koszty wysyłki kurierem (zamówienia do 500zł)
 
 
  • za pobraniem: 19zł
  • wpłata na konto, PayU: 16zł
     

 

 
Standardowe koszty dostaw:
 
- odbiór osobisty - darmowy
- Paczkomaty Inpost 10zł (przesyłka znajdzie się w wybranym Paczkomacie w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki i będzie czekać na odbiór przez 3 dni kalendarzowe) 
- Kurier UPS, DHL -17zł (Kurier dostarczy zamówione zakupy w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki). W przypadku paczki pobraniowej należy doliczyć 10zł kosztów pobrania. 
- W przypadku paczek wielkogabarytowych (powyżej 30kg) koszty dostawy ustalane są indywidualnie. 
- Paczka w Ruchu - 7zł 
 
Czym są Paczkomaty InPost?
 
Paczkomaty InPost to nowoczena usługa pocztowa, wykorzystująca system automatycznych skrytek pocztowych. Obecnie posiada 500 maszyn w całej Polsce. Umożliwiają łatwy i szybki odbiór paczek. Paczkomaty są dostępne przez całą dobę.
 
Czym jest Paczka w Ruchu?
Paczka w RUCHu to nowoczesna usługa logistyczna dla branży e-commerce oparta o nadawanie i odbieranie paczek w punktach RUCH, a także punktach partnerskich, tworzących ogólnopolską sieć pickup pointów.
Czas dostawy: 1 dzień dla paczek regionalnych, 2 dnia dla krajowych (terminowość 98,98%)
Czas oczekiwania na odbiór paczki z kiosku: 5 dni roboczych
Komunikacja z Klientem: SMS i e-mail
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
Polecamy